was successfully added to your cart.

 

“Masa mengandung anak pertama, saya jadikan rutin harian saya minum Wildan Susu Kambing untuk menambahkan tenaga. Syukur alhamdulillah baby lahir dengan sihat dan kulit putih bersih. Ramai orang kat hospital yang tegur. Kulit baby saya putih gebu.”-Puan Nooriznina Che Samsudin, Nilai 3

.

“Saya minum susu wildan baby saya takde kuning, kulit putih cantik. Terima kasih susu wildan”. -Puan Ina.

Kalau ikutkan ibu hamil, kebanyakan ibu mesti nak kulit bayi yang putih gebu, malah ada yang sanggup amal petua tradisional hanya kerana mahukan kulit anak putih! Kan.. Memang tidak dinafikan semua wanita dan lelaki menginginkan kulit yang sihat dan cantik!

.

Khasiat susu kambing Wildan ni memang banyak.. bukan setakat menambah tenaga dan menyegarkan badan, bahkan dapat mencantikkan kulit wajah.. Wow, sape tak nak kan..

.

Seperti yang semua tahu, susu kambing juga adalah salah satu minuman sunnah yang baik untuk kesihatan kulit. Susu kambing adalah asas kecantikan kulit asli dari zaman berzaman, yang dapat membantu menghalus dan melembabkan kulit. Susu kambing juga mempunyai pelbagai lagi kandungan vitamin dan juga mineral yang boleh meningkatkan tahap kesihatan serta memperbaiki kulit yang bermasalah

.

Antara kandungan yang terdapat dalam Wildan susu kambing ialah Vitamin E. Apakah vitamin E dan manfaat vitamin E? Vitamin E ialah vitamin yang larut lemak.. Ia memainkan peranan penting sebagai antioksidan di dalam badan. Ia juga membantu mencegah radikal bebas kepada lemak di dalam badan yang diperlukan untuk kesihatan. Vitamin E juga sangat penting untuk melambatkan tanda-tanda penuaan

.

Selain itu, Vitamin E membantu untuk menguatkan dinding kapilari bagi kulit serta meningkatkan kelembapan dan keanjalannya sekaligus bertindak sebagai nutrien anti penuaan kepada tubuh badan. Kajian telah menunjukkan bahawa Vitamin E membantu mengurangkan keradangan dalam tubuh badan dan kulit, mengekalkan kesihatan serta keremajaan kulit

.

.

Vitamin E juga membantu untuk proses penyembuhan kulit. Vitamin E diserap oleh lapisan epidermis kulit dan boleh merawat kulit yang terbakar disebabkan sinaran matahari yang menjadi salah satu punca utama kepada gelaja kanser kulit. Disebabkan oleh Vitamin E ini mempercepatkan pembinaan sel, ia boleh merawat calar, jerawat dan kedutan kulit serta kulit akan menjadi kelihatan lebih sihat dan muda

.

Proses regenarasi kulit yang dirangsang oleh pengambilan susu kambing di dalam diet boleh membantu untuk mendapatkan kulit yang cerah dan juga berseri. Hal ini kerana sel-sel kulit yang mati akan membuatkan kulit anda menjadi kusam dan apabila sel-sel kulit mati ini ditanggalkan dan digantikan dengan yang baru, kulit anda akan kelihatan lebih cerah dan berseri secara semulajadi 🙂

.

Wildan Susu kambing juga boleh membantu kulit menjadi lembap dengan kandungan vitamin A,D,E ,K, zat besi, lemak dan juga protein. Kandungan vitamin A bukan sahaja boleh memperbaiki kulit, malah ia boleh membuatkan kulit menjadi lebih lembut..

.

Pasti ramai yang mengimpikan kulit yang putih, lembut dan juga berseri kan? Kepada isteri-isteri yang berkerjaya, amatlah disarankan untuk mengamalkan Wildan Susu Kambing sebagai minuman harian, untuk menjadikan kulit sentiasa sihat dan flawless 🙂 bukan dekat tempat kerja je kena cantik.. di rumah pun haruslah sentiasa cantik tau..barulah cik abang sentiasa sayang …

.

Tidak lupa juga untuk para surirumah, di dalam kesibukan menguruskan kerja rumah dan anak-anak, admin sarankan ibu-ibu mengambil segelas susu Wildan sebelum memulakan aktiviti di pagi hari bagi memastikan ibu-ibu kekal cantik dan bertenaga sepanjang hari!

.

Tunggu apa lagi? Tinggalkan nombor telefon di ruangan komen atau boleh terus klik link di bawah untuk mendapatkan susu Wildan :

📲http://wasap.my/60199653166

📲http://wasap.my/60199653166

📲http://wasap.my/60199653166

.

Atau boleh terus beli secara online di website berikut:

 

🌐http://wildanniaga.com

🌐http://wildanniaga.com

🌐http://wildanniaga.com

 

P/s: Jadikan susu Wildan sebagai minuman harian keluarga anda 🙂

.

#Wildansusukambing

#Wildanlab

#Wildan2018

#Wildanmamapremium

#WildanADEK

 

 

 

Siti Saudah

About Siti Saudah

Leave a Reply